اتصل بنا
 

دلال عبدالعزيز: ابنتي ايمي بلطجية ودلعناها على حساب دنيا !

نيسان ـ نشر في 2017-04-28 الساعة 14:18

x
نيسان ـ

استضافت الفنانة شيماء سيف ببرنامجها '3 في واحد' كل من النجم سمير غانم وزوجته الفنانة دلال عبد العزيز والتي كشفت عن الصعوبات التي واجهتها في تربية ابنتيها دنيا وإيمي، مؤكدة أنها لم تشعر بأزمة في تربية دنيا كما شعرت مع إيمي.

وقالت خلال حديثها: 'إيمي بنتي بلطجية من وهي صغيرة بمعنى أصح هي التشرد كله.. قالولنا متهتموش بدنيا علشان إيمي متحسش بالغيرة وفضلنا ندلعها لحد ما بقينا كلنا بنخاف منها'. فحين علق غانم قائلا: 'أنا بحب اتفرج على إيمي وهي بتبلطج عليهم.. تيجي دلال تقولها إيه رأيك في الفستان ده يا إيمي تقولها ده بلدي أووي يا ماما'.

كما تحدثت الفنانة دلال عبد العزيز عن التغيرات التي طرأت على علاقتها بزوجها الفنان سمير غانم بعد زواجهما. مؤكدة أنهما قررا عدم العمل معا سوى في مسرحيتين. واستكملت حديثها قائلة: 'سمير كان بيحس أنه مش واخد راحته على المسرح عشان كان بيحب يتغزل في البطلة ومكانش عايز يعاكسني عشان أنا مراته.. كان بيقولي الناس مش هيصدقوني في واحد بيعاكس مراته'.

وعن الأزمات في حياتهم روت عبد العزيز، أكبر أزماتها مع زوجها الفنان سمير غانم، والتي تمثلت في عدم تقديم هدايا لها في عيد ميلادها، لأنه يرى أن شراء الهدايا يهدر الأموال. وأردفت: 'جبتله هدية في أول سنة جواز واستنيته يجبلي هدية لقيته بيقولي مقدرش أجيبلك علشان مينفعش أرد لك الهدية.. السنة اللي بعدها مرضتش أجيب له واستنيته يجبلي قالي لو كنتي قدمتي السبت كنت جبتلك.. ومن ساعتها لا أنا بجيب له ولا هو بيجبلي'.

Save

نيسان ـ نشر في 2017-04-28 الساعة 14:18

الكلمات الأكثر بحثاً